Login | Register

All times are UTC + 1 hour

It is currently 25 Apr 2018 08:00

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: frivillige til deltagelse i FantasyKortfilm
PostPosted: 25 Jul 2013 20:17 

Hejsa I fantastiske krigslive folk..

Mit Navn er René Nielsen.

jeg skriver til jer idag ..da jeg leder efter nogle soldater til en fantasy kortfilm der skal filmes fra mandag d 12 til og med lørdag d 17 Aug på Birkelse Gods nær Aalborg.

Vi ønsker os 10 soldater i ensligene uniformer med våben og udstyr som vi skal filme i kampscenen lørdag d 17 Aug fra kl 8.00 -17.00.
vi leder også efter 3-4statister som skal sminkes og spille en del af "monster" gruppen , dem vil vi også gerne bruge samme dag. De møder evt lidt før de andre soldater da de skal i sminken og i kostume.
Måske I kan sende et foto af jer selv i uniform og med udstyr , det ved jeg sminken folkene på filmen ville sætte stor pris på.

Så har vi nogle scener i løbet af ugen hvor vi meget gerne ville bruge 3-4 soldater i uniform med våben og udstyr,de må gerne have samme uniform på som dem vi filmer lørdag, da de skal forestille at være en del af slottets soldater

som sagt er det på frivillig basis men alle de medhjælpende vil selvfølgelig få frokost og forplejning på dagen og vil blive krediteret på filmens rulle tekster

Håber på et hurtigt svar og mange der har lyst til at deltage,

jeg kan kontaktes på mail, facebook
mail: fantasyfabrikken@gmail.com
facebook: www.facebook.com/FantasyFabrikken eller Rene Hedegaard Nielsen

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 1 hour