Login | Register

All times are UTC + 1 hour

It is currently 25 Apr 2018 08:01

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Frederiks helt egen personlige mening om Krigslive 9
PostPosted: 04 May 2013 17:45 
Averlænding

Rang: Menig
Terræn? Godt, en smugle farligt hist og her, men syntes at set over en bred kam var folk gode til at passe på ikke at drive hinanden ud i farlige situationer.

Location? Langt væk, men helt klart et godt sted med fine tilkørsels muligheder.

Mad? Kedelig, og jeg så gerne man havde valgt at servere den bedre del af maden mens vi var ingame istedet for at gemme den til efter spillet var slut.
Min personlige mening er noget i stil med at få lækker mad ingame, og så kan vi jo få junkfood (hotdogs / Grill pølser noget i den stil) efter det er slut når vi aligevel bare vil have mad og er lidt ligeglade med om det passer til vores roller.

Kamp? Det var jo sådan set fint, som musikant havde jeg det mest sjovt med at se om jeg kunne overdøve de andre (hvilket jeg godt kunne). Der var dog efter min mening alt for mange kampe hvor vi ikke havde nok plads til at manorere rundt, men måtte tage til takke med bare at kæmpe hvor vi stod.

Rollespil? Som roller spiller er det ikke altid man finder det bedste rollespil til krigslive. JEG mener dog at man altid kan finde et sted at rollespille hvis man vil. Jeg hyggede mig gevaldigt med Tolderne og med Altdorf folket (Jer i Averland er selvskrevne). Var specielt glad for en episode hvor jeg vandt mig en kyse i et "spil kæde" med folk fra Altdorf.

Fjenden? Goblinerne var pæne, venlige efter kampene og så for det meste godt ud. I var faktisk ret gode var i!

Faciliteter? Toileterne var dejligt gemt væk. Man kunne ikke se dem, men de var ret tæt på hele tiden. Dejligt!

Skala 1-10? Her får Krigslive 9 en klar 8'er. Helt klart et af de bedre krigslives jeg har deltaget i, og også et af de pænnere.

K I : Navn glemt - Bretonia stridsmand, K II og KIII : Nej | K IV: Johann Von Stahlhertz - Lt. XVII Averland | K V : Edwin von Stahlburg - Kap. XVII Averland | K VI : Ordgar Brynjarsonn - Mus. Vidarheims Huskarle | K VII: Georg 'Der Feigling' von Pfofeld - Lt. XVII Averland |K IX : Alexander Blumenkopf- Mus. XVII Averland K X: Y X - Mus. Von kaltdorfs kranier

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 1 hour