Login | Register

All times are UTC + 1 hour

It is currently 25 Apr 2018 07:57

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Tak for denne gang
PostPosted: 19 May 2014 18:00 

Så er det slut for denne gang.

Først og vigtigst en stor tak til Bjarke, Kasper, Pierre og deres hjælpere for at få Krigslive X til at ske. Jeg havde glædet mig til at spille menig uden ansvar, men sådan skulle det ikke blive, og selvom jeg blev kastet ud noget andet end jeg havde planlagt, havde jeg et excellent Krigslive.

Vi kommer jo med mange forskellige ideer om hvad der er fedt, og det betyder også gerne, at ligegyldigt hvad man jubler over, eller hader, så er der andre til samme Krigslive som har præcis modsatte følelse.

Derfor vil jeg ikke prøve at gå ind i hvad jeg mener der kunne laves om eller hvad jeg var super tilfreds med, for der vil sikkert findes masser af folk derude, som ser sagen helt anderledes. Nogle gode ideer er dog skrevet i min personlige bog til næste gange jeg skal arrangere Krigslive og noget læring om hvad jeg helst ikke vil gøre er det også blevet til. ;)

Og eftersom debatten om hvem der egentligt vandt allerede kører på facebook, så vil jeg ikke bringe den hertil. Jeg vil derfor bare gerne sige tak til jer alle sammen, fordi jeg fik lov til at lege med her i weekenden. Tak for at levere den entusiasme og energi der skal til for at gøre Krigslive til det det er. Hurra fordi I gider!

Tak for et par gode dage i solen under Sigmars åsyn. Jeg glæder mig til at se billeder og video! ;)

- Claus
General for sydsiden

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 1 hour